November 13, 2010

ringtone berbunyi

Asalamualaikum to all readers,

sekali lagi aku menulis, Tulisan kali ini berbunyi sentimental sedikit kerana menyentuh ttg perasaan hati. Wah!! sungguh hebat bunyinya tatkala malam ini juga aku hanya bertemankan bunyi kipas yang sememangnya menemaniku didepan cahaya laptop yang dapat menerangi bilikku. Kadang-kadang aku mengadunkan beberapa bunyi musik untuk menemani ku yang sunyi,tapi malam ini entah kenapa aku ingin merasakan kesunyian ini untuk menemankan aku beberapa ketika.mungkin kesunyian ini dapat memberikan aku ilham untuk aku memenuhkan ruangan entri dalam blog ini. Hati yang terasa kosong seperti merindukan seseorang. Ya !! aku rindukan kau. Senyuman mu yang selalu menemani hari2 ku kini tiada lagi kelihatan,begitu juga dengan hilai tawamu membuatkan gemersik hatiku terbuka luas untuk buat kau ketawa. Perkenalan yang begitu singkat cukup untuk kita mengenali diri masing2 kan. Ya! aku mmg cintakan dia,aku mmg syangkan dia,tp kehadiranmu membuatkan aku mula mentelaah sudut2 dalam hati ku untuk aku cari ruang untuk kau memenuhinya..ring..ring..ringtone hp yang smmgnya aku tggu2. tp mlgnya ia bukan dtg dari org yang aku harapkan..


aku diam sementara ,
jari jemari yang mula menekan nekan butang hp untuk menghantar sebuah mesej sbg tnda ingatan kuh terhdap kau.stelah beberapa ketika.

KAU MASIH TIADA.

2 comments:

... said...

hahaha....sapa itu yg ko tnggu wahai c pencherita...hmmm...hahahaha...aq tktawa skjp mmbca post mu..snggh mnyayat ati...ohhh...trs kn mnunggu...huh...

Edy said...

sentimental itu sebenarnya tunjukkan bagaimana kentalnya kau hadapi hidup. hey, cheers sahabat !