August 26, 2011

rumah dan kasut : apa kaitannya ??

asalamualaikum , dear readers yg ku cintai, berdiri nya saya disini.......ok terus bercerita ya , jangan nak melalut sana, melalut sini, hampa x taw malu ker hah * jadi ka loghat utara ku neh..hahhhahah

rumah dan kasut : apa kaitannya ?? eh ko tau ka. ko?? tau..hah yang sana tu tau ka, yang duduk tu sengih2, ko tau ka. Nampaknya semua orang tidak yahu, jadi saya akan bagitahu yang sebenarnya saya sudah sampai rumah dan saya beli kasut baru. hahahahah..* actly x lawak pun soryy -_-' .

MYY 1105 AM-BKI 1155 AM
aku sampai di epot kk lebih kurang jam 1135 am. aik lajunya kapal nie.bukan laju actly dia terbang tinggi sangat sbb tu lah sampai cepat. info nie saya dapat dari passenger sebelah saya semasa berada didalam kapal, berbangsa india dan nmpak pandai, so pecaya jak la kan..haha . oh lupa mo bgtaw actly aku ngan sorg kawan lagi siti natijah tf * klik link untuk pesbuk nya* "tijah aku promote sudah kaw. bayar lah :p .oh btw  sangat indah , apa yg indah. biar kami dua jak taw..haha

* webcam ndk terang* at miri airpot acttly :)

CENTERPOINT KOTA KINABALU
nampaknya ada banyak masa lagi sebelum aku naik bas mlm nie untuk balik ke tawau. so jomla window shoping dulu kan. apa binatang tue. haha. actly teda plan nak beli apa2. tapi sampai satu kedai tu aku nmpk sepasang kasut yg agak seksi aik !! salah yg agak cantik berjaya memijat hati ku, harga pun RM 2++ jugak la, takpa banyak duit pt, thnks goverment.haha.so tanpa pikir banyak " kak ada saiz 8 ka" terus angkut la kan.

idaman ne pok. dari dlu lagik

HAI MAMAK,HAI BAPAK
perjalanan 8 jam dari kk ke tawau begitu menyeksakan. tp ndak pa untuk sampai ke rumah aku relakan saja.wah. and finaly sa sudah sampai haha..skrg update blog sudah. :)

p/s : macam diari pulak entri aku kali nie.ndak apa la yang penting ada kan oh ya entri lepas nie menarik
special for some one :)
OK BAI !!

3 comments:

Nur Lyanah said...

home sweet home sua cuzzy?uhh untong laaa.kek lapis ada x?huuhuuu

♥ solehah ♥ said...

hehe..diari perjalanan pulang ke tanahair :)

MJ said...

cuzie : ada bh..dtg rumah la..hahha

solehah : yah2..dokumentari ne..hahah