August 30, 2011

sunyi

bunyi kipas, cahaya laptop, susunan musik yang betul-betul kenak di hati,

besok sememangnya hari yang aku tunggu-tunggu dari hari petama berpuasa di mukah, rasa mau balik jak.
kenapa bila sampai harinya aku macam teda rasa mau raya, mungkin sudah besar kan tapi time di mukah hati meronta-ronta mau balik raya d sabah. tapi sekarang mcm teda apa-apa perasaan yang excited mo beraya

*lagu rain after rain* fon pun berbunyi terus,
macam besa mesage " selamat hari raya maaf zahir dan batin" hmm. esok raya bh nie, tapi aku ntahla fuhhh.
atau aku jak yang telampau melayan perasaan ku nie. mungkin banyak yang tidak mengerti apa yang aku alami. fuhh tiba-tiba aku masuk ke versi jiwang, tapi sebenarnya aku hanya mengikut gerak jari jemari ku menekan keyboard lappy nie, entri-entri sebelum nie hapy jak kan. tapi mlm nie kenapa situasi membuatkan aku meragukan perasaan ku sebelum ini, betulka aku jatuh cinta ngn dia, betulka dia ada respon yang bagus , betulka kami boleh, banyak persoalan yang bepusing-pusing dikepala. tangan ndak abis-abis pegang fon.mata tak abis-abis tgok fon. adala mesej masuk bh.

" hey kau ! kau pigi mana, kenapa aku kol, msg ko ndk layan. dari tadi aku tunggu "

ayat yang sentiasa bermain dikepala ku. huh rasanya aku nie seorang yang mudah jatuh cinta ka. adeh.persetankan semua itu, cinta, hahaha,,"dont ever say u love if u not mean it". atau aku nie jenis yang suka perasan. syok sendiri kali !! haha -_-'. mungkin jugak la. gila kali aku.haha. eh baru aku perasan , kenapa aku tulis semua nie dalam blog ya.mesti semua org baca kan then banyak la timbul spekulasi-spekulasi mcm

1. " si madie tu minta puji kan"
2. " macam la paham sangat apa tu cinta "
3. " eleh!! reka-reka cerita la tu "

ah pedulikan semua nya. aku tulis nie sebab ini yg aku rasa, aku rasa blog nie adalah salah satu mekanisma untuk kita mengekspress kan diri kita kan, sepa setuju kasi kembang idong :3. teda masa mo ketawa yah.sory.harap bsok ko kontek aku ya.

" miss you "

ok..ok tutup la semua tu. sekarang mo nyanyi dulu :)

hapy befday to you,
hapy befday to you,
hapy befday to natijah,
hapy berfay to you,

wah hebat la awak ni cik tijah, hari jadi di hari raya. hahah semat kan. hapy befday to you yah. semoga sukses selalu dan bahagia di samping si dia, aminn,


:'(






No comments: