September 3, 2011

semua cerita hati

02.27 a.m sabtu raya ke 5,
asalamualaikum readers yang read, lol

sudah beberapa hari tidak ngedate belog nya, waduh-waduh gawat :)
hari raya menjelang tiba, ops sudah teruskan ceritanya, ngomong-ngomong nya sekarang sudah masuk raya ke--5, semakin lama semangat hari raya tu makin hilang walau pada mulanya semangat berhari raya itu ada didalam celah-celah hati dan perasaan, wah hati dan perasaan bah dia, kenapa bh nie suka jiwangijiwangan. stop right there ! terimalah bah kenyataan wahai tuan punya belog yang hensem dan dan sangat cute. ops telebih sudah :)

cerita pasal dia
msg..kol..pesbuk.msg..kol..pesbuk semua nda kena layan, tapi pagi tu tiba-tiba dia angkat. wow amazing ckp cepat. cepat. hm " kenapa nda penah agkat fon" hm " actly my *********  blablabla. oh paham sudah and  i was speechless . why ? kenapa masi lagi ka. itu soalan pertama yang muncul dalam fikiran ku yang bijak ini. wah sempat puji diri. hm xpa i'll be waiting :)


tweets di atas mungkin belum cukup paham kan, hm " kau bodoh la" tertipu dengan segala kebaikan yang dia buat, yah mungkin aku nda sebagus dia tapi aku nda maen kerja-kerja khurafat nie. fight with ur own strength la kan.hm xpa tuhan balas juak nanti. just tggu. ada juak balasan nya tu. #kausangatbodoh . i think kau banyak berubah sejak kau dgn dia. teruskan bersama dia. hilang la..pergi

sharing a same story. sudah jangan sedih lagi.org mcm kita msti kuat .senyum :)

" hey kau, jangan sedih lagi" eleh aku nie suruh org tak payah sedih tapi aku sendiri sedih..apa lah. :) ada seorang insan nie, sedang melalui apa yang aku lalui sekarang. actly tak berapa kenal jugak dengan dia tapi cerita kami yang sama membuatkan aku tertarik untuk mendengar ceritanya. im a good listener  bah.haha. 


" kita mesti kuat, ok kawan " 

No comments: