November 4, 2011

im stressed out.

oi semua orang. sa datang balik sudah nie. 
ok. sangat kasar di situ. minta maaf ,minta ampun
assalamualaikum readers, 
firstofall, wah speaking. 
saya STRESS. ok bai.

adakah sememangnya perkara biasa bagi seseorang student itu mengalami stress di hujung semester. sa rasa ya. penyakit ini akan datang sekiranya banyak masalah-masalah yg datang. hm apa sa ckp nie. adakah sa merepek. hm, hentikan . 

YA. im stress rite now. hm mybe sebab masalah -masalah yang mendatang semenjak dua menjak nie. skema ka ! hm hentam ja la. sangat panjang cerita nya. Remaja. mmg banyak yg perlu dipikirkan. haha. study. duit. enjoy. perempuan. hahah. gila. perempuan. hm actly cinta rasanya. masalah cinta pun selalunya mmg ada dalam kalangan remaja. terangkan cara membasmi masalah ini. puikk ! macam karangan ting 5 dulu. haha 

ok . kembali pada ceritanya. ndak perlu ayat-ayat skema lagi. hm " secara jujurnya, saya mmg teda mood mau mengajar kls kamu ni. kamu tau tak semua lect nda suka ngn kelas kamu nie ". opss. statement tu agak bahaya oh. tidak suka. wow. jadi klu nda suka mcm nala. mau buat kami semua gagal ka. hm lets be professional. ok mmg kami salah . datang lewat. tapi nda perlu mau ckp begitu ak rasa.ok cukup. jangan memanjangkan lagi hal ini. 

ok bai. 
trus teda mood klu ingat. nnt kita smbung lagi. hm pujuk la aku. pujuk la. haha.
sampai ketemu lagi.
*nie entri paling buruk perna aku buat maybe. haha. ok. next time sa buat cantik-cantik. cute-cute macam saya k. okbai.


No comments: