November 5, 2011

awal pagi sabtu

friday night to saturday morning. saya masih sedar.
assalamualaikum , dear readers.
tgok statement atas. bukan atas ni. atas lagi. hehe.
tay apa maksud dia. saya belum tidur dari semalam.

mata panda 0.0

hai guys. saturday morning yang best. hm sekarang mata jadi kicik nie. belum tido lagi dari semalam. mok tauk apa sa buat. hm xpyh tau la. haha. Acttly mmg semenjak dua menjak tiga menjak nie, sa lewat tido. susah mok tido. tapi klu dah tido. ohmaigad. klu ada bom pun di bawah katil. sa rasa hanya mengaru perut saja. haha. paham tak paham nie. haha buat-buat paham la. ntah mok tulis apa. kepala otak tidak berfungsi dengan sebaiknya. 

oh ya. tgok time line tadi. hm 'life likes a fairytail'. wah update. mesti best. jom tgok. hee. ops. crush ! hm sepa la tu ya. hm untung org tu. sekali lagi patut ka sa frust ? hm rasanya perlu kot. mok nangis boleh. nonono. jangan nangis. baru crush  belum kapel. haha. its ok. yg penting ko gembira. jangan tension lagi. hee. lagipun nda lama lagik mo habis kan. bai you. u always in my heart. wah part jiwangan lagi. persetankan. haha.

wah banyak idea awal pagi nie. klu buat karangan nie kompom A. hee. tulis jak apa yg terlintas sekarang kan.  hm nnt klu sudah tido . bangun jak kompom blur. eh apa aku tulis ne. haha. klu tido mimpi ngn lisa surhani ok juak. haha. selena gomez lagi la. haha sory justin. mimpi jak pun. itu pun mo marah. nnt aku kasi knl ko cewek ya. haha. 

waduh-waduh gawat nie. ngapain nggak dapat tidur. hm kemungkinan insomnia ya. apa menatang tu. insomnia ini adalah salah satu penyakit tak dapat tido disbabkan gangguan fikiran ataupun dikenali sbg depression. hm. betul ka tu. sumpah aku nda tgok google. hahha. hm ok saya mo tutup mata. ok bai.

gambar sekadar hiasan. haha.

2 comments:

f h e r m o i n e said...

life's like a fairytale lah :p

MJ said...

oh ok. sama jak bh. haha