November 5, 2011

jauh

assalamualakum readers, tgok title atas tu.
maksudnya berpurapura spt tidak ada berlaku apa-apa.
macam serius jak kan. hahah.

*layan lagu ungu la klu berani. haha.

oh. sangat sunyi. mcm tiada orang sudah di kamsis ne. banyak org balik kampung. yg tggal hanya musafir lemah di aidiladha. aik. hahah. apa ! kafe tutup aduhaduh. gimana nie. gawat. ngapain di tutupin. plis la slank tu. haha. hm cmna mok makan. perut da bunyi shuffle nie. tukar  tukar lagu da. hm apa yg akan terjadi kepada diriku selepas ini. cepat-cepat saya derma darah. oh minta maaf. ini adal flashback persembahan nabil . yg dia jadi dracula tu. tau tak. hah tak tau. buta sejarah betulla. adoyai. . " eh madie, koperasi bukak. aku rasa dia ada jual sardin ka tu. hm. ada aku rasa." menjawab dengan tenang. podahh. hm tpaksa la mkn tu jak mlm nie. maka semalam aku mimpi mkn fish n chip. macam la ada kat kf. merepek jak. ok kau pg masak nasi. kau pg masak air. ok kau pg buka tin sardin. dan aku. relek jer. hahh. mcm bos. nnt nda pasal2 aku yg dorg masak. haha. ko nda cerita pun pasal title blog ko nie. oh ya lupa. ok back to ceritanya. sbenar nya teda pa2. jauh. jauh dari rumah. mesti pndai bedikari kan. hee. sa kan sudah besar. puikk. haha.

aku rindu. rindu semuanya. aku rindu bapak. aku rindu mamak. aku nda rindu adek ngn kakak. hahha. rindu bh. mok tumbuk kamu dua. hee sa pastikan link blog ni tidak terdedah ngn kamu berdua. hahha. klu mamak ok. mamak kan ada facebook ngn twiter. haha. ko pikir mama sa cincai. ohmaigad lagi dia. lol. hahaha. sott. aku rindu sepa lagi ya. oh lisa surihani. hahah. ko mau juak kan lisa. eleh. sepa suruh ko misscall aku. sudahla. ko pg la ngn yusry tu.  haha. 

for u my bapak ngn mamak. selamat menyambut hari raya aidiladha. sa minta maaf klu ada salah yg buat u alls sakit hati. wah u alls. hahha. 

hero dan heroin-heroin saya.

No comments: