August 8, 2012

Duaribuduabelas dan keatas

Assalamualaikum kiri dan kanan.

"acummm.. acummmm" oh minta maaf, biasalah banyak habuk dan kotoran-kotoran kat dalam ni. Jenguk-jenguk ini entry pertama untuk tahun 2012 yg Cemerlang gemilang terbilang dan 1 malaysia, untuk tidak menghampakan datuk seri najib.

Banyak yang berubah dalam kehidupan aku semenjak dua menjak ni. Semakin menjadi lelaki tetapi kurang pada sixpacknya. Barangkali terlalu bahagia dibawa arus pemodenan serta Gadis gadis twitter menjadi teman. Ayat. Lupakan yang itu. Semakin matang tetapi tidak pada rupa paras yg masih sama pada 2011 dan sebagainya.

Pengajian di politeknik juga telah selamat berjalan dan akhirnya menjadi graduasi diploma utk tahun 2012. Tepukan yang gemuruh. Berhempas pulas dalam masa 3 tahun cukup untuk aku menamatkan pengajian disana. Pengalaman yang begitu indah dan takkan aku lupakan. Rasa kekok bila tulisan macam ni. Ayat novel alaf baru agaknya. kawan sekepala. Teman tapi mesra dan sebagainya amatlah dirindui. Dari jack purcell hingga ke puma cabana. Dari malu hingga ada yg punya. Hanya mampu senyum .

 Perasaan kembali ke tempat asal adalah yang paling menggembirakan. Penat lelah boleh dilupakan, tekanan, marah, rindu semua dilepaskan .

Ramadhan,
semoga dalam bulan mulia ini kita bertambah baik dari sebelum sebelumnya.

No comments: